WOW

Vilket ryck jag fick idag! Har gjort sesamcrunchy, bananbröd, knäckebröd och middag i form av ugnsgratinerad fläskfilé med diverse grönsaker. Ska skriva in knäckebrödsreceptet någon gång också, men först ska jag smaka det så att jag inte lurar på er något oätligt. Även det receptet hittade jag här, verkligen en inspirerande blogg! Man vill bara ge sig ut och springa ;)

Såhär ser de första knäckebröden ut, jag gjorde hjärtan eftersom det är jul snart!

De blev aningens bleka men så är det ju ofta med GFmjöl tycker jag, om man vill kan man ju alltid pensla med lite ägg.


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Alltså, jag tycker att wii är kul, man spelar det mycket i börjagn men sen typ inte alsl, sen typ efter ett tag så kommer man på att man har de och då spelar man igne ett tag ;) och så fortsätter det så :)

2011-12-11 @ 00:56:01
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0